Зовнішня реклама в Донецьку

Зовнішня реклама в Донецьку - один з найяскравіших, помітних і ефективних способів реклами продуктів, послуг або самих компаній, спосіб залучення масової уваги людей.

Рекламне агентство "Ефект Маркетинг" виготовляє і розміщає зовнішню рекламу будь-яких видів і в будь-яких місцях ( які Ви особисто обираєте, а ми вже підбираємо площині на яких можна розмістити вашу рекламу). Фінансові витрати на виготовлення зовнішньої реклами не надто великі, і кожна вкладена гривня окупається багаторазово і неодноразово. Ціна контакту - мінімальна, хоча якість його невисока, т. к. зовнішню рекламу бачать всі.

Користуючись зовнішньою рекламою, ви привертаєте увагу багатьох людей до своєї компанії, серед яких є і потрібна цільова аудиторія . Час роботи зовнішньої реклами - 24 години на добу, тобто цілодобово, щодня і щотижня ваша реклама буде потрапляти в поле зору потенційних клієнтів.

Тепер торкнемося докладніше причин, за якими зовнішня реклама у Донецьку вже довгий час залишається одним з найбільш популярний і затребуваних засобів просування товарів і послуг.

У першу чергу це відбувається завдяки найширшому охопленню населення. Погодьтесь, сьогодні важко ігнорувати всі ті банери, щити і розтяжки, які висять по всьому місту. І навіть якщо потенційний клієнт не побачить рекламу на одному щиті, то на іншому її пропустити просто не зможе. Тут все залежить від грамотного вибору місць розташування Вашої реклами.

Наступний момент - зовнішня реклама в Донецьку постійно про себе нагадує. Про неї не можна забути навіть у вечірній час, адже завдяки підсвічуванню потенційні клієнти помічають її 24 години на добу. І чим довше висить розтяжка або банер, тим краще сприйметься інформація, написана на ньому.

Ще одна перевага зовнішньої реклами - ненав'язливість. Хтось її розглядає з інтересом, хтось - з байдужістю, ну а ті, хто негативно ставляться до реклами, можуть просто від неї відвернутися. Головне, що зовнішня реклама не викликає роздратування. А вже якщо зробити креативний, провокаційний, цікавий макет - ефект від зовнішньої реклами буде підвищений в рази.

Зовнішня реклама в Донецьку і за його межами може бути організована так, щоб охопити якусь конкретну частину цільової аудиторії. Наприклад, на трасах і під'їздах до міста нерідко можна бачити щити з рекламою автосалонів, оскільки все, що проїжджають повз автомобілі , є їх потенційними клієнтами. Якщо ж товар або послуга призначені для жителів конкретного району, то рекламні матеріали можна розмістити тільки в необхідної частині міста.

І головна перевага, якою володіє зовнішня реклама у Донецьку - вартість, яка, при розрахунку на 1000 показів, приємно здивує будь-якого нашого клієнта.

Природно, зовнішня реклама найефективніше працює не сама по собі, а у взаємодії з іншими способами просування товарів і послуг. Рекламне агентство «Ефект Маркетинг» пропонує Вам комплексний підхід до стратегії Вашого просування - адже нам доступні всі види існуючої реклами: від і-нет реклами до екзотичних видів: ... організацію рекламної кампанії через ЗМІ

Доступно про закони про рекламу

Замовляючи або виготовляючи рекламу, не всякий раз ми замислюємося про її законність. Так, при некоректному виготовленні зовнішньої реклами, можуть бути покарані всі учасники цього процесу. Штраф дизайнерам і друкарям за те, що зробили і промовчали; замовнику - за те, що замовив; агентству - за те, що було організовано поширення і, нарешті, власникам рекламоносіїв - за безпосереднє поширення. Штрафи не можна назвати незначними, вони складають п'ятикратний розмір вартості наданої послуги (закон "Про рекламу", стаття 27). Щоб уникнути подібних неприємних ситуацій, давайте докладніше розглянемо корисну інформацію про допустиму рекламу:

 

Про тексти

Будь-який текст офіційного оголошення, плаката, афіші, другої зовнішньої реклами повинен бути написаний українською мовою у відповідності зі Статтею 35 ЗУ «Мова оголошень и Повідомлень»! Однак, допускається поряд його переклад на будь-яку іншу мову. Але, якщо напис іноземною мовою зарєестрований на території України в такому вигляді і на це є свідоцтво, в такому випадку використання даної фрази без перекладу допустимо.

 

Про товари

Стаття 8 частина 2 Закону України говорить про недопустимість розміщення реклами товару без документів. Це означає, що якщо товар, який продається вами, підлягає обов'язковій сертифікації або його не можна виробляти / продавати без ліцензій та дозволів, тоді перед початком рекламної компанії, копії цих документів обов'язково мають бути передані в рекламне агентство. Немає документів - немає реклами!

 

Про зображення людини

Без письмової згоди, використовувати зображення людини Не можна! (Стаття 8, частина 1, восьмий абзац). Якщо використовуване зображення людини взяли з фотобанку, потрібен документ, що підтверджує дозвіл користування ресурсом. В якості такого документа може виступити квитанція про оплату матеріалів фотобанку.

 

Про національну символіку

Статтею 8, частиною 1 (шостий абзац), строго забороняється використання або імітування зображень державної символіки (прапори, герби ) будь-якої держави і будь-якої міжнародної організації, назв органів держ. влади України, а так само органів місцевого самоврядування.

 

Про знижки і розпродажі

Розміщуючи подібну інформацію, необхідно обов'язково вказувати місце проведення, дату початку, дату закінчення акції або розпродажу, співвідношення розміру знижки до постійної ціни (Стаття 8, частина 5).

 

Про конкурси, концерти і фестивалі

У статті 8, частини 1 (абзац 10) говориться про те, що на рекламному плакаті повинна обов'язково бути інформація про те, чи буде на концерті використана фонограма або ж живий звук. Такий напис повинен займати не менш ніж 5% від площі всього плаката.

 

Про найвищі ступені порівняння (наприклад, найніжчі, найкращі, найбільші)

Вживання подібних слів автоматично створює перевагу над іншими виробниками та учасниками ринку. У разі, якщо були проведені будь-які дослідження, за результатами яких з'ясовано що ціна на ваш товар «найніжча» або що ваш товар «найкращий», тоді необхідно робити виноску, на підставі яких досліджень, ким були проведені, на який період дана інформація актуальна. Якщо ніяких досліджень не було проведено або ж якщо відсутня виноска, тоді таку рекламу вважають недобросовісної (Розділ 1, загальні положення). Стаття 10 забороняє її розміщення, за чим суворо стежить Антимонопольний комітет.