Сітілайти, рекламні щити, борди в Донецьку

 

 

Борди в Донецьку (бігборди в Донецьку) є одними з найбільш популярних рекламних конструкцій, яка найчастіше застосовується для проведення зовнішньої реклами в місті. Завдяки широкому обхвату аудиторії і своїй масштабності, використання бігбордів та сітілайтів дозволяє домогтися ефекту «впізнаваності» рекламованого продукту.

Практично завжди є можливість вибрати бігборд в Донецьку в безпосередній близькості від місць продажів рекламованого товару чи магазину, а яскраве підсвічування в нічний час забезпечує безперервність дії рекламного постера. Найпопулярніші розміри рекламних щитів - 6х3 м. Зустрічаються також і 12х3 метри, т.зв. «білборди». Найпопулярніші розміри рекламних щитів - 6х3 м. Зустрічаються також і 12х3 метри, т.зв. «білборди».

Дуже важливо, що борди в Донецьку виділяються на тлі висотних будівель і маси рекламних конструкцій, а правильно написаний текст допомагає завоювати увагу цільової аудиторії. Тому важливо не тільки місце розташування борда, але і зображення з текстом. Вони повинні миттєво сприйматися людиною, адже зоровий контакт з бордом мінімальний (не більше 2-3 секунд).
 
Сьогодні борди в Донецку бувають трьох видів: статичні, т. зв. скролери і призми. Якщо на статичних інформація залишається незмінною, то, розмістивши рекламу на призмі або скролерах можна привернути додаткову увагу цільової аудиторії за допомогою зміни рекламних зображень. Вона здійснюватиметься двічі при повороті призми на 120 градусів і тричі при повороті на 360 градусів. У разі скролера - 5 клієнтів змінюються зі схожою періодичностю.
 
А орієнтовні ціни на бігборди в Донецьку, які замовлені в РА «Ефект маркетинг», такі:
 
Близько 2000 на околиці до 9500 грн. в місяць за площину в самому центрі міста. Середня ціна - 2500-3500 грн/міс. в хороших місцях.
 
Зверніть увагу, для ефективного використання білборда одного хорошого макета недостатньо. Потрібна РОДЗИНКА! Це може бути навмисна помилка в очевидному слові, навмисна провокація чи кілька послідовно змінюваних один одного сюжетів - перший з яких містить «затравки», а два інших - задовольняють цікавість аудиторії і закріплюють рекламний посил. У будь-якому випадку, Ви можете замовити розробку рекламного концепту (макета) в нашому рекламному агентстві.
 
І остання перевагу бордів - спрямованість не тільки на пішоходів, як у випадку з сітілайтами, а й на водіїв. Посилити ефект можна, замовивши додатково до бордів рекламу на світлодіодних екранах.Наші менеджери допоможуть Вам і в цьому.